top of page

Søker POSITIV OG INITIATIVRIK admin.assistent!

Tjen penger på en jobb du ELSKER

(Og jobb hjemmefra!)

 

Elsker du å utføre administrative oppgaver, men er du sliten av din nåværende jobb?

Arbeider du med noe som du ikke har tro på?

Jobber du med mennesker som ikke inspirerer deg?

Har du et stressende og/eller giftig arbeidsmiljø?

 

Hvis du ville ELSKE å:

  • hjelpe andre mennesker til å blomstre i sine egne liv, gjennom å tilrettelegge for Norges ledende forvandlingscoach 

  • jobbe hjemmefra

  • være en del av et hjertevarmt team

  • sørge for tilrettelegging av produkter og tjenester du virkelig TROR på,

 

Da har jeg en ledig 70% stilling med oppstart så snart som mulig, og mulighet for utvidelse til 100% stilling.

 

Søk bare hvis

  • Du er lidenskapelig opptatt av selvutvikling.

  • Du er generøs og servicevennlig, og brenner for å hjelpe andre.

  • Du er effektiv, ryddig og systematisk.

  • Du er løsningsorientert og kreativ.

  • Du er initiativrik og liker å jobbe selvstendig, samtidig som du liker å være en del av et team.

  • Du er nøyaktig og har et øye for detaljer.

  • Du er fleksibel, liker å lære nye ting, og tilpasser deg endringer raskt.

  • Du er tilgjengelig innenfor kjernetiden kl. 9-15 i ukedagene, og du er villig til å legge inn ekstra innsats noen kvelder og helger i forbindelse med arrangementer og kampanjer.

  • Du har mulighet til å tre inn i en 100% stilling over tid, dersom selskapet skulle ha behov for det.

 

Kompetanse påkrevd for stillingen

  • Du må ha grunnleggende kunnskap i systemene som vi jobber i:

    • Google Apps - Google Dokumenter, Google Regneark, Google Drive

    • Powerpoint

    • Verktøy for videomøter - Google Meet, Zoom

    • Simplero eller tilsvarande software, med kjennskap til oppbygning og bruk av kursrom, e-postlister, broadcasts, automasjoner, landingssider o.l.

  • Du har kjennskap til eller er interessert i å opparbeide deg kunnskap om AI-verktøy som vil hjelpe bedriften med å jobbe smartere.

  • Du behersker norsk og engelsk godt både skriftlig og muntlig.

  • Det er også en fordel om du har kjennskap til Tripletex eller annet regnskapssystem, gratisk design, sosiale medier og Wix, men det er ikke et must.

 

Annet påkrevd for stillingen

  • Du har tilgang til god internett, og et arbeidssted der du er i stand til å imøtekomme alle krav til stillingen.

  • Du bor i Norge, fortrinnsvis på Østlandet.

  • Du har mulighet til å jobbe innenfor kjernetiden kl. 9-15 i ukedagene, samt være tilgjengelig noen helger og kvelder ved behov - for eksempel i forbindelse med arrangementer og kampanjer.

 

Eksempel på oppgaver

  • Arbeid i Simplero, som oppsett og vedlikehold av kursrom, broadcast-utsendelser, oppsett av automasjoner, klargjøre produkter m.m.

  • Planlegge coachingkalender og sørge for at klienter har alt de trenger av informasjon

  • Fakturering

  • Bistå coachene i teamet med teknisk backend support under undervisning og coaching

  • Holde orden på event-utstyr

  • Assistent-oppgaver på Neste Nivå LIVE

  • Faste, ukentlige teammøter

 

Du får

  • muligheten til å utvikle deg personlig og profesjonelt i et spennende, dynamisk og kjærlig arbeidsmiljø i kraftig vekst

  • mulighet til å jobbe fra hvor du vil

  • tilgang til Neste Nivås coaching-programmer for personlig utvikling med verdi på titusenvis av kroner hvert år

  • lønn etter avtale

 

Neste Nivå-teamet i dag består av fantastiske mennesker som ønsker å gjøre en forskjell i verden, og samtidig ha det gøy på jobb.
 

HVORDAN DU SØKER

Spill inn en video av deg selv der du forteller meg:

  • hvorfor du har kjempelyst til å være en del av Neste Nivå AS

  • hvorfor du mener du er som skapt for denne jobben

  • hva som frem til nå har vært favoritt-jobben din og hva du likte ved den

  • hva som har vært den jobben du likte minst og hva som var grunnen til det

  • utdanning og/eller erfaring du har som du mener vil ha verdi for denne stillingen

  • hvilke grunnleggende verdier du har, som det er viktig for deg å leve etter

 

Vennligst hold videoen på under 3 minutter! Last den opp på Dropbox, Google drive, YouTube eller annet egnet sted, og send lenken sammen med CV til kontakt@nesteniva.no.

 

Frist: 27.april 2025!

 

Hvis du tror du passer til jobben, gleder jeg meg til å høre fra deg!

 

Vennlig hilsen

Anne B. Øyen

Eier av Neste Nivå AS

 

P.S: Hvis du kjenner noen som du tror ville være perfekt for stillingen, husk å dele annonsen med dem!   

bottom of page